Spiseriet - åpent for alle

Alle - medlemmer og ikke-medlemmer, golfer eller ikke-golfer - som har lyst på en matbit eller noe godt å drikke er hjertelig velkommen for en kopp kaffe, ferske bakevarer, lunsj eller middag.

Restaurant og kafé

Spiseriet har flotte, moderne lokaler og en hyggelig atmosfære.  De store vinduene, fra gulv til tak, kommer til sin rett og utsikten ut over Bogstadvannet kan nytes til det fulle året rundt.

Spiseriet har alle rettigheter og baren er åpen fra morgen til kveld.

Klikk for åpningstider

Simulatorgolf før bespisning?

Ønsker dere å gjøre noe morsomt før bespisning arrangerer Oslo Golfklubb gjerne morsomme spill og konkurranser i simulatorsenteret Golfland. Spill krever ikke golferfaring eller medlemskap i klubben. Klubben tilbyr også flotte garderober for de som ønsker å skifte/dusje etter spill.

Arrangementer

Gjennom hele året arrangerer Spiseriet aktiviteter som jazzkvelder, konserter og winemakers dinner. Arrangementene er åpne for alle.
Klikk for mer informasjon om kommende aktiviteter.

Take away

Ønsker du å bestille mat og ta den med hjem, tilbys også "take away". Ved behov kan Spiseriet også være behjelpelige med både kokk og servitør.

Gratis parkering

Det er enkel adkomst til Spiseriet fra parkeringsplassen, også for rullestolbrukere. Parkeringsplassen ligger like foran inngangen til klubbhuset og parkering er gratis.

Bordreservasjon/kontakt

Bord for inntil fem personer kan bookes her.
Ved flere enn fem personer send e-post til spiseriet@oslogk.no eller ring 22 90 10 10.

Mer informasjon?

På Spiseriets nettside finner du mer utfyllende informasjon om tilbudet.
Klikk her