Møterom

I vårt moderne klubbhus er det to flotte møterom til leie. I hvert møterom er det plass til seks-åtte personer. Møterommene er adskilt med en skillevegg og kan dermed slås sammen til ett stort rom med plass til inntil 16 personer rundt møtebordet. Det er tilgang på topp moderne lydanlegg, projektor og skjermer.

Priser

Bevertning

I Spiseriet kan mat og drikke bestilles. Kaffe, frukt, lunsj eller middag kan inntas i møterommet, i Spiseriets kafélokale eller på terrassen med nydelig utsikt over golfbanen og Bogstadvannet.

Gratis parkering

Det er enkel adkomst fra parkeringsplassen, også for rullestolbrukere. Parkeringsplassen ligger like foran inngangen til klubbhuset og parkering er gratis.

Hva med en inspirerende pause i simulatorsenteret Golfland?

Golfland ligger i underetasjen i klubbhuset. Her er alt tilrettelagt for et sosialt og morsomt avbrekk med spill på bane og morsomme konkurranser. Aktivitetene krever ikke golferfaring, men klubbens erfarne trenere/proer bidrar gjerne med litt opplæring. Garderober er tilgjengelig ved behov.

Selskapslokale med plass til flere

I Klubbhuset er det også mulig å leie et større lokale som egner seg svært godt til større møter, konferanser, kick-off og workshops. Les mer

Booking av møterom

For mer informasjon og booking kontakt daglig leder Niels Vik.

Epost logo
vik@oslogk.no