Damegruppen

Alle damer som er medlemmer i klubben og over 21 år blir automatisk en del av Damegruppen og er hjertelig velkommen til å delta i aktiviteter som turneringer, samarbeidsprosjekter med andre klubber, golfkurs, sosiale arrangementer og golfturer.

Seriespill hver uke

Hver uke gjennom hele året arrangerer Damekomiteen seriespill. For at spilletidene skal passe for flest mulig legges det til rette for spill på formiddag og ettermiddag/kveld på tirsdager i utendørssesongen. I vinterhalvåret er det formiddagsspill på tirsdager og ettermiddag/kveldsspill på onsdager. Deltagelse registreres i GolfBox.
Klikk for formiddag
Klikk for ettermiddag/kveld

Bli med i Facebook-gruppen

Vi oppfordrer alle i målgruppen til å melde seg inn i vår Facebook-gruppe og delta i fellesskapet der. I gruppa vil klubben dele relevant informasjon. Ekstra glade blir vi når gruppemedlemmene selv deler innlegg og hyggelige bilder.

Kontakt/Damekomiteen

Mobil E-post