Booking / greenfee

Greenfeespillere (spiller med medlemskap i annen klubb) og medlems gjest er velkommen til å spille på Bogstad!
Booking gjøres i GolfBox eller hos Starter, tlf. 22510565. Starter er tilgjengelig alle dager (kun i golfsesongen) fra kl. 07.30-21.00. Husk å ha klubb- og medlemsnummer klart på alle spillere.

På mandager og fredager er det mulig med 9-hulls booking og man kan velge å spille front-nine og/eller back-nine. Ved spill på 18 hull må man booke begge baner. Pass på at du legger inn nok tid til å runde de første 9 før du skal slå ut på de siste 9 hullene.

Se generelle vilkår for bestilling og spill her

Aktivt medlem

Aktive medlemmer kan booke starttid for seg og sine gjester fra kl. 07.36 tolv (12) dager før spill. Hcp-kravet for gjest er maks. 36. Ved booking for gjestespiller med hcp høyere enn 32, kan det oppstå problemer med bestillingen i GolfBox. I slike tilfeller ber vi deg kontakte Starter.

Greenfeespiller og passivt medlem

Greenfeespiller/passivt medlem kan booke starttid inntil tre (3) dager før spill fra kl. 07.36. Hcp-krav er maks. 32 (heves til 36 i juli). Passivt medlem har de samme spilletidene som en greenfeespiller og må betale greenfee ved spill på banen.

Forhåndsreservasjon

Det er mulig å reservere starttid tidligere enn tolv (12) dager før spill for aktivt medlem og tre (3) dager før spill for greenfeespiller/passivt medlem. Pris ved en slik forhåndsreservasjon er kr 2400,- per spiller. Dette inkluderer baller på range, greengaffel og baneguide. Det er kun to (2) flighter tilgjengelig per dag.

Betingelser ved forhåndsreservasjon

Tidspunkt for «Members only»

Følgende tider er forbeholdt klubbens aktive medlemmer:

• Torsdager fra kl. 12.00
  • Lørdager/søndager kl. 09.00-12.00

Greenfee

Priser 18 hull 9 hull (kun mandag/fredag)
Greenfeespiller/passivt medlem (over 19 år) kr 1950,- kr 975,-
Greenfeespiller/passivt medlem (t.o.m. 19 år) kr 700,- kr 350,-
Medlems gjest (gjest over 19 år) kr 1300,- kr 650,-
Medlems gjest (gjest t.o.m. 19 år) kr 600,- kr 300,-
Passive medlemmer, lørd./sønd. etter kl. 16.00 kr 900,-

Fra 1. september gjelder 9 hulls-priser etter kl. 18.00, fra 15. september gjelder 9 hulls-pris fra kl. 17.00 og fra 1. oktober gjelder 9 hulls-pris fra kl. fra kl. 16.00.

Leie av golfbil krever legeerklæring

Leie av golfbil krever legeerklæring. Det er ikke tillatt med private kjøretøy. Pris for aktive medlemmer kr 300,-, greenfeespillere/passive medlemmer kr 450,-.
For leie av golfbil kontakt Pro Shop, tlf. 22505492, e-post: snewey@online.no

Instruks for golfbil på banen

Early birds - spill før bookingbildet åpner i GolfBox

Hverdager og helg: Bookingbildet i GolfBox åpner kl. 08.00 fra tee 1. Spill før kl. 08.00 må skje fra tee 10. Fra og med kl. 08.00 åpner tee 1 og vanlig booking i GolfBox gjelder. Klubben tar forbehold om endringer som kan komme grunnet arbeid på banen

Bookingregel for medlemmer 75+

Det er problematisk for noen av våre eldre medlemmer å få reservert starttid i GolfBox. Aktive medlemmer i alderen 75+ kan derfor ringe og booke starttider på mandager fra kl. 10.00 - 10.45. Starttidene kan kun reserveres via telefon til Christian Aronsen, tlf. 93844985, senest kl. 12.00 seks (6) dager før spill, dvs. senest tirsdagen før kl. 12.00.

Walk-ons/drop-in for medlemmer

Medlemmer kan når som helst «slenge seg med» i en flight som har ledig plass. Dersom klubben har innført bookingbegrensninger (eks. max to bookinger i GolfBox samtidig) vil ikke walk-ons telle som én booking. I disse tilfellet gjelder følgende:

• man kan tidligst reservere walk-ons to timer før tee-off
  • reservasjon gjøres ved personlig oppmøte hos starteren
  • man må være på klubben i tiden mellom reservasjon og spill
  • det er kun starteren som kan legge inn denne bookingen