Vi styrker laget ytterligere!

Magnus Ohlsson, en av landets mest erfarne trenere og ekspert på club fitting, begynner hos oss 1. oktober som klubbens nye Head pro.

Vi er veldig stolte av at han etter 11 år på Oppegård Golfklubb har valgt å fortsette sin karriere hos oss på Bogstad. Magnus begynner hos oss 1. oktober og vil rapportere til vår nye daglige leder Bjørn Knappskog.

Magnus har den høyeste PGA-utdanningen i Sverige. Han er en ettertraktet trener, og spillere fra fjern og nær har reist til Magnus for å benytte seg av hans ekspertise for tilpasning av køller.

Klubbens avtale med Stephen Newey Golf AS går ut 31.12.2024 og klubben har besluttet å overta driften av proshopen og rangen fra Stephen. Men vi vil fortsatt ha glede av Familien Newey fremover. Stephen og Jayne vil fra nyttår gå inn i teamet til Niels, som skal lede vårt nye satsningsområde medlemsservice. Anthony vil gå inn i en trainee rolle i klubben. Vi er veldig glade for at vi nå sikrer kontinuitet samtidig som vi styrker oss for alt det spennende som kommer.

Magnus blir vår nye Head pro og skal, i tillegg til å tilby pro-timer til medlemmene, sørge for at når klubben overtar driften av proshopen i 2025 blir det med et fullt moderne oppsett for club fitting.

Vi gleder oss til å få Magnus på plass og kunne tilby tjenester mange medlemmer har etterspurt.