Velkommen til sesong 2024

Golfsesongen nærmer seg og her er informasjon om Seniorkomiteens planer som blant annet inkluderer ukentlig spill, matchplay og avslutningsturnering.

Ukentlig spill starter tirsdag 28. mai

Vår tradisjonelle onsdags turnering er flyttet til tirsdager med start tirsdag 28. mai. Hensikten er å skape et inkluderende og sosialt klubbmiljø på tvers av alder og kjønn. Vi har fått start tider fra kl. 8.12 til 10.18 og fra 12.24 til 12.51. Tiden fra 8.12 til 10.18 må være fullbooket før vi benytter tiden fra 12.24.

Nytt av året, og basert på diskusjon på vårt årsmøte, blir den nye klasseinndelinger basert på hcp og ikke alder.

Nye klasser blir:

• Klasse A: +8 - 14,3
  • Klasse B: 14,4 - 19,9
  • Klasse C: 20,0-

Premiering i de forskjellige klassene blir som følger:

1. plass kr 400,-
  2. plass kr 250,-
  3. plass kr 150,-
  4. plass kr 100,-

I tillegg blir det gavekort på kr 200,- for closest to the pin på par 3 hull.

Påmelding til ukens turnering må gjøres senest søndag kl. 23.59.

Klikk her for påmelding til tirsdag 28. mai

Matchplay, påmelding innen 4. juni

Vi vil også arrangere sesongens Matchplay med påmeldingsfrist 4. juni i GolfBox.  Det må kåres en vinner i god tid før vårt årsmøte. Klikk på linkene under for mer informasjon.
Klikk for påmelding i Klasse A
Klikk for påmelding i Klasse B

Fristene på når matchene skal spilles:
Runde 1 og 2 spilles før 30. juni
Runde 3 spilles før 10. august
Runde 4 spilles før 26. august
Finalen spilles før 10. september

Jubileumsspill onsdag 12. juni

I jubileumsuken blir vår turnering onsdag 12. juni hvor det allerede er lagt ut en egen informasjon. Klikk her for å lese mer

Avslutningsturnering onsdag 25. september

Vår avslutningsturnering blir onsdag 25. september med etterfølgende årsmøte, middag og sesongpremiering.

Vi i komiteen ønsker alle senior herrer velkommen til våre ukentlige turneringer hvor vi håper på god deltakelse gjennom sesongen.

Hilsen Seniorkomiteen