Velkommen til Sarah & Carl's Cup 2024

I morgen braker det igjen løs når Norges største juniorturnering, Sarah & Carl's Cup, skal arrangeres med 300 barn og unge på deltakerlisten.

Oslo GK fyller 100 år i 2024. Sarah & Carl's Cup og Anthony's Minipokal en del av klubbens jubileumsfeiring og i år kan deltagerne få teste hvordan det var å spille golf med utstyr fra den gang Oslo GK ble stiftet. Mer informasjon finner du lenger nede.

Startlister

Klikk her dersom du vil ta en titt på startlistene i GolfBox.

Registrering

Alle spillere må registrere seg før de går ut. Etter registrering må påmeldingsavgift betales. Det gjøres i Pro Shop.

Pølser og brus

Det blir servering av pølser og brus mellom kl. 11:00 og kl. 15.00.

Treningsgreen stengt

Treningsgreenene ved klubbhuset er dessverre stengt. Putting før og etter runde må gjøre på Stephens Corner greenen (ned bakken til venstre for hull 1 green). Driving rangen er åpen som vanlig.

For OoM klassene vil det være NGF dommere på plass. De er der for å hjelpe til, så bruk dem når dere er usikre på regler.

Ta vare på banen

Vi jobber hardt med å holde banen vår i god stand. Og vi setter veldig stor pris på om alle i turneringen kan hjelpe oss med å bevare den gode kvaliteten. Det betyr alltid å fikse minst ett nedslagsmerke på hver green 😉

Prøv golf på "gamlemåten" på driving rangen

I anledning klubbens 100-årsjubileum vil alle som har lyst få mulighet til å teste hvordan det er å spille golf på «gamlemåten» med golfkøller med skaft av hickorytre og jernblad, som var vanlig da Oslo Golfklubb ble stiftet. Hickoryentusiast, Jens N. Engelstad og klubbens head pro, Stephen Newey, vil være til stede og gi informasjon og hjelp til alle barn og unge som ønsker å teste om ballen går like langt med hickorykøller som med køller av dagens standard. Denne aktiviteten vil finne sted på driving rangen mellom kl. 11.00 og 14.00.

Premieutdeling

Premieutdeling for de forskjellige klassene gjennomføres forløpende utover dagen. Mer informasjon om dette gis ved registrering.

Parkering

Parkering er tilgjengelig foran klubbhuset. Klubben disponerer også ekstra p-plasser på Bogstad Camping.

Spørsmål?

Videre spørsmål kan alltid sendes til fredrikbach@gmail.com

Vi gleder oss veldig til å se dere alle sammen på søndag! Lykke til ⛳😊