Velkommen til Old Boys Championship

Old Boys Championship er en åpen turnering for golfinteresserte herrer 50 år +. I år blir den avholdt 14. - 15. juli her på Bogstad.

I denne turneringen spilles det om Josef Treiders Pokal (beste stableford brutto) og Inez og Tom Høyers Pokal (beste stableford netto). Det spilles 36 hull stableford over to dager og i tre klasser fordelt på HCP. Runde 1 er løpende start fra kl. 09.06, mens runde to har shotgun start kl. 10.00.

Klubben ønsker mange deltagere og oppfordrer derfor herrene i klubben til å invitere med seg en seniorvenn fra en annen klubb! Dersom det er ønske om å spille sammen med din seniorvenn vennligst noter dette i merknadsfeltet ved påmelding. Husk å også notere navnet på vedkommende 😉

Det serveres middag søndag kveld kl. 19.00.

Det spilles i 3 klasser fordelt på HCP:

- Klasse A: 0-11,4 Spiller uten HCP
- Klasse B: 11,5-18,4 Spiller med fullt SPH
- Klasse C: 18,5-36 Spiller med fullt SPH
- Klasse 75+, se info. under

75+ klassen, spill fra tee 54 eller 58

For dere som tilhører denne klassen, så må dere velge enten HCP klassen eller 75+ klassen ved påmelding. Det spilles fra tee 58. Eldre herrer 75+ kan spille fra tee 54. Dette må merkes ved påmelding!

Påmelding og startavgift

Påmeldingsfrist er 11. juli kl. 13.00. «Første mann til mølla» gjelder. Reserveliste settes opp etter lavest HCP prinsippet. Spillere uten EGA hcp kan ikke delta.

Betaling for turneringsdeltagelse og middag for:

- Oslo GK medlemmer er kr 650,- (betales uavhengig av deltagelse på middag).
- Medlemmer av andre klubber er kr 1900,- (startkontingent og greenfee).

I startkontingenten inngår middag søndag kveld kl. 19.00 + 2 stk. greenfees. Ved påmelding kryss av for om du ønsker å delta på middagen eller ikke.

Klikk her for informasjon og påmelding/betaling i GolfBox.