Velkommen til ny nettside

Vår nye nettside har nytt design, enklere menystruktur og ny funksjonalitet. Vi håper du finner deg vel til rette på den nye siden.

Klubben valgte Apidari som leverandør på design og forvaltning av siden. Med utgangspunkt i brukeradferd registrert på "gammel" nettside og høy kompetanse på design er strukturen utarbeidet for en god brukeropplevelse. Vi håper og tror det vil føre deg raskere til informasjonen du er interessert i.

Det er lagt vekt på å vise frem alle fasilitetene i klubbhuset og vår fantastiske bane.

En ny digitale baneguide bestående av flyover på hvert hull gir raskt oversikt over banen som helhet.

Sidene til Damegruppen, Herregruppen og Seniorgruppen er opprettet under «Medlemsområdet». I tillegg er det laget en side for «Junior og elite» som beskriver treningsgrupper og målsettingen til juniorvirksomheten.

«Golfglede hele livet» er klubbens visjon. Innlegg på Instagram merket med #ogkgolfglede vil bli publisert på nettsidens forside. Tar du et bilde av noe som kan assosieres med en glad golfer eller en god golfopplevelse, enten det er tatt ute på banen eller i simulatorsenteret Golfland, benytt hashtagen og bildet ditt publiseres på nettsiden.

Klubben fyller 100 år i 2024 og det skal feires med aktiviteter for både store og små. På siden «100 år i 2024» kan du lese mer om aktivitetene. Mange er under planlegging og oppdateringer vil komme etter hvert som detaljer blir spikret.

Selv om siden er publisert vil den fortsatt være under utvikling. Send gjerne tips til siv@oslogk.no dersom du oppdager noen feil eller det er noe du savner.