Velkommen til jubileumsfeiringen!

Finalen i Bogstad Masters i morgen er startskuddet for jubileumsuken med turneringer, markeringer, fest og moro.

100 år skal feires og som dere alle har fått med dere har vi lagt opp til noe for alle og enhver i jubileumsperioden fra lørdag 8. til søndag 16. juni. Den offisielle markeringen den 13. er to-delt. På formiddagen kommer det offisielle Norge med idrettstopper, politikere og andre, mens medlemmene markerer på ettermiddagen fra kl. 18.00. Den store jubileumsfesten tar vi på lørdag med mye live musikk og underholdning før det hele avsluttes med jubileumsturneringene søndag 16. juni. Det er fortsatt noen ledige plasser så har du lyst har du lov.
Klikk her for aktivitetene i jubileumsuken og påmelding

Hele perioden er ment å stå i golfhyggens tegn og støtte opp om klubbens visjon «Golfglede hele livet». Oftere med fokus på spill, mat og sosialt samvær enn på å vinne konkurransen.

Vi håper alle vil være med på minst et arrangement og bidra til å skape gode minner på golfklubben. De første 100 avrundes nå og vi går inn i de neste som en sprek 100-åring med god økonomi og rustet for det som måtte komme.

Hilsen daglig leder, Niels Vik