Velkommen til Golfland!

Alle - medlem i klubben eller ikke - er hjertelig velkommen til spill på bane, trene på driving range eller lek på våre seks TrackMan simulatorer.

Priser for vanlig booking, abonnement m/faste spilletider og verdikort m/rabatt, kan du lese mer om HER.

TrackMan med nytt innhold

På de seks TrackMan simulatorene er det mange muligheter for spill, trening og lek. I det nye treningsverktøyet "Range" kan du trene og måle deg mot de beste i verden og 15-handicappere.

På banefronten er det lagt til flere populære golfbaner hvor Marco Simone, som hostet Ryder Cup i år, er en av dem.

I "Games" er et nytt spill, Scrap Yard, lagt til. Dette er et spill som passer veldig godt for de aller yngste.

Golfland-pizza

Som tidligere år vil det være mulig å kjøpe boller, sjokolade, kaffe og mineralvann i Golfland. Nytt av året er at Spiseriet vil tilby en "take out" Golfland-pizza, til en god pris, som kan nytes i Golfland før, under eller etter spill.

 Selskap/julebord med simulatorspill

Klubbhuset danner en flott ramme for julebord og selskaper, enten du ønsker å samle venner, familie eller kolleger. I Golfland arrangerer vi gjerne morsomme konkurranser som passer for alle. Etter spill kan god mat og drikke inntas i Spiseriet. For mer informasjon og tilbud på arrangementer send en e-post til golfland@oslogk.no

Mer informasjon om Golfland

Klikk for å lese mer om simulatorsenteret Golfland.

Velkommen til Golfland i vinter!