Treningsrommet blir svingstudio

Etter nøye vurdering er det besluttet å legge ned Treningsrommet (gymmen) og omgjøre dette lokalet til et moderne svingstudio.

Bilde: Illustrasjonsfoto

Dessverre har treningsrommet vårt kun blitt benyttet av et fåtall personer. Aktiviteten i Golfland er økende og klubben har behov for bedre golffasiliteter, spesielt med tanke på simulatorkapasitet.

Det nye svingstudioet, som etter planen skal stå klart i januar 2025, vil tilby en rekke muligheter for medlemstrening, club fitting og simulatorbruk. Vi vil med dette forbedre treningsmulighetene og skape et ledende miljø for club fitting.

Treningsrommet vil derfor stenges fra 1. november.

Treningstilbud hos Move Fitness

Klubbens har inngått en treningsavtale med Move Fitness som holder til i Kongeveien 26, samme bygg som Scandic Holmenkollen Park Hotel. Avtalen innebærer at klubbens medlemmer får 15 prosent rabatt.  For å få rabatt må en rabattkode oppgis når du tegner medlemskap via dette skjemaet til Move Fitness. Rabattkode fås ved henvendelse til administrasjonen, post@oslogk.no

Avtalen med Move Fitness gjelder i første omgang i 12 måneder.

Treningsapparater selges

Dersom du er interessert i å kjøpe treningsapparatene i treningsrommet kan du henvende deg til Niels Vik per e-post, vik@oslogk.no

Klubben ser frem til å tilby et enda mer moderne og inspirerende treningsmiljø, og vi håper dere vil være med oss på denne reisen mot et bedre tilbud for alle golfinteresserte.