Til inntekt for Aktiv mot kreft

I forbindelse med klubbens 100-årsfeiring ønsker vi velkommen til en meningsfull dag for deg og din bedrift til inntekt for Aktiv mot kreft.

I anledning klubbens 100-årsfeiring ønsker vi at en av jubileumsaktivitetene tjener et godt formål. Fredag 14. juni stiller vi banen gratis til disposisjon til inntekt for den private stiftelsen Aktiv mot kreft. Det arrangeres en veldedighetsturnering med shotgun-start kl. 10.00 hvor kjente deltagere som Casper Ruud, Jon Almaas, Nicolay Ramm stiller opp.

Ved å delta i denne turneringen bidrar du og din bedrift til Aktiv mot krefts arbeid for å få persontilpasset trening inn som del av kreftbehandlingen, et tilbud som gir motivasjon, mestring og bedre livskvalitet til de som trenger det mest.

Etter spill blir det servering, auksjon av flotte objekter og opplevelser, samt premieutdeling med et velfylt premiebord.

Om du er erfaren spiller eller hobbygolfer ønsker vi deg hjertelig velkommen. Det er mulig med individuell og lagvis påmelding.

Velkommen til en meningsfull dag her på Bogstad!

Her finner du mer informasjon og påmelding til arrangementet.