Søker ny daglig leder

Klubben søker en erfaren og inspirerende leder som sammen med våre ca. 30 hel- og deltidsansatte skal forvalte og videreutvikle anlegget på Bogstad.

Oslo Golfklubb har vært norsk golfs flaggskip gjennom snart 100 år og vi søker nå etter en daglig leder som kan løfte oss inn i fremtiden og bygge videre på det solide grunnlaget som er lagt gjennom generasjoner. Vår trofaste leder gjennom 32 år går over i en annen stilling i klubben og vi ser etter en erfaren og inspirerende leder som skal forvalte og videreutvikle det unike anlegget på Bogstad og sørge for at Oslo Golfklubb fortsetter å være den mest attraktive golfklubben i Norge.

Vår nye daglige leder er flink med mennesker, strategisk anlagt, samfunnsengasjert med glødende interesse for idrett eller lignende frivillig virksomhet og har utviklet kommersielle virksomheter med gode resultater. Du er initiativrik og evner å omsette strategi, mål og planverk til operative tiltak.

Les mer om stillingen på finn.no: https://www.finn.no/331449097