Sirkeltrening med Marie Nilsen

Sirkeltrening er kjapt, effektivt, morsomt og ikke minst en perfekt måte å komme i gang med treningen på.

Treningsformen passer for deltagere i alle aldre.  I løpet av treningsøkten vil Marie vise hvordan øvelsene gjennomføres riktig og gi støtte og hjelp til de som trenger det.

Med sirkeltrening bygger du muskler og forbedrer kondisjonen gjennom kortvarig og gjentatt aktivitet. Det er en enkel og effektiv måte å trene hele kroppen på i én økt.

En treningsøkt varer i 60 minutter og består av oppvarming og forskjellige øvelser med hjelp av apparater, strikk og egenvekt. Det er plass til maks. åtte personer på hvert kurs. Minimum antall påmeldinger for at kursene skal bli gjennomført er fem personer.

Kursene finner sted i Treningsrommet (inngang Golfland) og holdes på mandager, både formiddag og kveld.

Pris per deltager KUN kr 1200,- for 4 ganger á 60 minutter.

Klubben håper mange blir med på denne varierte treningen som uten tvil vil gi en bedre start på golfsesong 2024.

Klubben har flotte garderobefasiliteter som kan benyttes før og etter trening 😉

Påmelding

Nedenfor er det påmelding i GolfBox for GolfBox-brukere. De som ikke har en GolfBox-konto kan melde seg på ved å sende en e-post til post@oslogk.no.

Sirkeltrening etter påske

Kurset avholdes på følgende mandager; 8., 15., 22., og 29. april

KLIKK FOR Å MELDE DEG PÅ DAGSKURSET KL. 12.00-13.00.
KLIKK FOR Å MELDE DEG PÅ KVELDSKURSET KL. 19.15-20.15.

Kontakt/informasjon

Marie Nilsen er medlem i klubben og har lang erfaring som personlig trener. Ønsker du mer informasjon om kurset send en e-post til pt.marienilsen@yahoo.no

Klikk her for mer informasjon om mulighetene i Treningsrommet