Simulatorsenteret "Golfland" åpner

Mandag 23. oktober åpner vintersesongen i klubbens simulatorsenter "Golfland". Bestill abonnement og få ønsket spilletid til beste pris!

I vinter ønsker klubben å fylle golfsenteret med mange golfglade medlemmer og gjester.

Abonnement med faste spilletider og beste pris

Med abonnement får du fast(e) ukentlig(e) spilletid(er) til laveste pris for til deg og de du ønsker å spille sammen med (maks fire spillere per simulator).

Det kan tegnes abonnement for:

• "Hele vintersesongen", 27 uker (fra og med 23. oktober til og med 30. april)
  • "Etter nyttår", 17 uker (fra og med 2. januar til og med 30. april)

Følgende grunnpriser gjelder ved abonnement:

• kr 330,- per time for normal screen
  • kr 380,- per time for wide screen

Mer prisinformasjon

Et priseksempel:

Abonnement på én time i uken i 27 uker ("Hele vintersesongen") på en normal screen blir prisen (27 uker x 330 kr x 1 time), kr 8910,-. Del beløpet på antall spillere dere skal være så har du din egen kostnad for å spille innendørs i vinter.

Verdikort

Ved kjøp av verdikort får du rabatt på spill i simulatorsenteret. Du kan velge mellom følgende:

• Kr 2000,- (verdi kr 2200,-)
  • Kr 3700,- (verdi kr 4200,-)
  • Kr 7300,- (verdi kr 8700,-)

Bestill abonnement og verdikort

Abonnement og verdikort bestilles ved å sende en forespørsel til Christian Aronsen, golfland@oslogk.no.

Ved bestilling av abonnement husk å oppgi om det gjelder "Hele vintersesong"/"Etter nyttår", ønsket tidspunkt for fast spilletid og om det gjelder normal- eller widescreen.

Treningsrom

I klubbens styrke- og treningsrom har vi mange apparater for styrke og smidighet.

Klikk her for mer informasjon og priser

Åpningstider fra mandag 23. okt.

Mandag - torsdag: kl. 09.00-22.00

Fredag: kl. 09.00-20.00

Lørdag/søndag: kl. 10.00-20.00

PS! Hos oss er det enkel adkomst og gratis parkering.