Sesongavslutning

Rapport fra sesongavslutningen med turnering, årsmøte, magnumput og middag med premieutdeling.

Antall påmeldinger til vår siste turnering, som også var årets første shotgun, var hele 63 deltakere. Til tross for regn ved start kl. 10 gjennomførte 57 spillere runden.  Banen var våt, men været ble veldig bra utover dagen.  Heldigvis slapp vi kjøreforbud på årets siste runde.

Det ble servert kaffe/vafler etter endt runde.  Dette var veldig populært.  Premiering av dagens turnering ble foretatt etter middagen som vanlig med gavekort i proshopen. Ferdigutfylte kort ligger og venter på de som ikke var til stede ved middagen.

Stein Aasheim (tv), vinner av Seniorpokalen 2024

På årsmøtet ble foreløpig årsrapport gjennomgått, samt orientering omkring økonomi som er tilfredsstillende.

Komiteen for senior herrer 2024/2025 er:
Torgeir Lund (leder), Knut Auli (sekretær), Jan Aukner (kasserer), Stein Aasheim, Tom Fjeld-Nielsen, Stein Oppedal (erstattet Jørn Kongsøre i forrige periode).  Bernt Hanssen ble valgt som nytt medlem som erstatning for Dag Wittusen som gikk ut av komiteen. Ole Engstrøm møter som observatør for styret i Oslo Golfklubb.

Fra årsberetningen kan nevnes:

• Sesongstart 28. mai
  • Ny klasseinndeling etter hcp i klasse A, B, C
  • Antall gjennomførte klubbdager 14 mot 17 i 2023
  • Totalt 571 runder med snitt på 49 deltakere som er likt med 2023.  Antall unike spillere har vært 140
  • Jubileumsturnering onsdag 16. juni med 232 deltakere
  • Andre arrangementer har vært; Vinterputten, Upper Ten og Matchplay klasse A og klasse B

Komiteen fikk mange innspill på møtet for neste sesong som vil bli diskutert i komiteen.

Totto (tv), vinner av Magnumputten

38 herrer spiste en veldig god middag laget av Magnus.

Premieutdeling

Årets Magnumputt ble vunnet av Totto Hagen.
Årets vinner av seniorpokalen ble Stein Aasheim.
Vinner av Matchplay klasse A var Rune Holmøy og klasse B Christian Anker-Rasch.

For øvrig var det sesongpremiering i alle klasser, eclectic brutto og netto og matchplay.  De som ikke var til stede ved premieutdelingen vil bli kontaktet.  Alle årsresultater ligger tilgjengelig i Golfbox.

Da takker vi for årets sesong og gleder oss allerede til neste.

Hilsen Seniorkomiteen