NextUp Golf Invitational med Viktor Hovland

NextUp Golf Invitational og Oslo Golfklubb inviterer til nok en golfopplevelse på Bogstad. Viktor Hovland spiller oppvisningsmatch tirsdag 23. juli.

Den 22. og 23. juli vil Norges beste juniorspillere i alderen 13 til 19 år spille en turnering over to dager hvor vinneren får spille i oppvisningsmatchen sammen med Viktor mot to andre toppspillere fra NextUp Golf Team.

Viktor vil også i år gjøre en unik oppvisning hvor han deler sine erfaringer og viser frem sine ferdigheter. Årets utgave vil finne sted rundt 18 green fra kl 15.30 tirsdag 23. juli.

Deltagelse tirsdag 23. juli krever billett (link til salget finner du nede på siden). Mandag 22. juli er det fri inngang for alle.

Under arrangementet vi det være mulig å kjøpe mat og drikke samt ta del i forskjellige aktiviteter og ikke minst se masse god golf! Vi håper du blir med på festen.

Mandag 22. juli (fri inngang for alle)

Kl. 12.00 Juniorturnering, første av to runder, det vil bli cut hvor de 18 beste kvalifiserer til finalerunden som spilles tirsdag 23. juli kl. 10.00.

Tirsdag 23. juli (krever inngangsbillett)

Kl. 10.00 Juniorturnering/finalerunden
Kl. 14.30 Eventuell play off om plassene
Kl. 15.00 Premieutdeling Juniorturnering
Kl. 15.30 Oppvisning Viktor Hovland + Team NextUp
Kl. 17.00 Tee Off NextUp 9 hull match
Kl. 19.30 Premieutdeling og seiersintervjuer
Kl. 20.00 Aftergolf i klubbhuset

Billettsalg hos Ticketmaster

Pris kr 220,- + avgift. Juniorer under 16 år GRATIS. Vi gjør oppmerksom på at det er begrenset antall billetter.
KLIKK HER FOR Å KJØPE BILLETT til tirsdag 23. juli

Parkering mot betaling på Bogstad Camping og Bogstad Skole

Det er parkering mot betaling på Oslo GK's leide parkeringsområde på Bogstad Camping (følg anvisning på stedet) og ved Bogstad skole.
Klubbens parkeringsplass like foran klubbhuset er kun åpen for inviterte med parkeringstillatelse. Ved særskilte behov og handicapparkering ta kontakt med Peter Kaensche, e-post: peter@oslogk.no

Om NextUp Golf Team

NextUp Golf Team har som formål å løfte frem neste generasjon norske golfspillere. Vi vil gi Norges beste juniorer mulighet til å oppleve en av verdens beste golfere på nært hold. Vi tror at gjennom å skape samhold, forbedre kommunikasjon og dele erfaringer gjennom alle nivåer i norsk golf, at vi kan motivere den yngre generasjon golfspillere til å ville ta de nødvendige stegene videre mot toppen. Inntektene fra arrangementet går til Team NextUp Golf og neste generasjon norske spiller, samt Oslo Golfklubb junior og elite avdeling. Mer informasjon om NextUp Golf Team finner du her: www.nextupgolf.com