Medlemsundersøkelse, siste runde

Fredag 29. sept. sendes årets andre og siste runde av medlemsundersøkelsen ut per e-post til medlemmer som ikke fikk den tilsendt i august.

Golfspilleren i Sentrum (GIS) er analyseverktøyet klubben benytter. Undersøkelsen sendes ut per e-post og avsender er "Player 1st". I emnefeltet står det "Oslo Golfklubb: Medlemsundersøkelse".

Undersøkelsen inneholder færre spørsmål enn tidligere år og vil dermed være raskere å svare på. Utviklingen over tid er viktig for klubben og flere av spørsmålene vil derfor være gjenkjennelige.

Klubben håper at mange gir sine svar og oppfordrer til konstruktive tilbakemeldinger slik at fokus rettes mot områder som kan trenge klubbens oppmerksomhet. Svarfrist er fredag 13. oktober.

Alle som deltar blir med i trekningen av følgende premier som kan brukes i 2023 og 2024:

• Gavekort i Spiseriet, verdi kr 500,-
  • Gavekort i Spiseriet, verdi kr 300,-