Klubbmesterskapet 2023

Det ble et vellykket klubbmesterskap på Bogstad tross svært våte forhold. Oslo Golfklubb takker alle deltakerne for en flott innsats.

158 medlemmer stilte til start. Banen var i veldig god stand begge dagene tross mye regn. De fleste andre banen i området måtte kansellere på søndagen.

På lørdag var det løpende start fra kl. 07.45 og frem til kl. 15.42. Søndag var det duket for shotgun-start kl. 10.00 for de som hadde klart cuten, men grunnet mye regn ble denne flyttet til kl. 12.00.

Vinnerne ble...

Det ble levert en flott innsats fra deltagerne og klubbmestere i de forskjellige klassene ble; Anna Cathrine Krekling (Damer), Martin Ulseth (Herrer), Øyvind Reinertsen (Senior Herrer), Cathrine Schrøder (Senior Damer), Asbjørn Ramnefjell (Eldre Senior Herrer), Anne-Marie Giørtz (Eldre Senior Damer), Ola Dybwad-Olsen (75+ Senior Herrer), Nora Sophie Johnsen (Junior Jenter) og Cornelius Farhang (Junior Gutter).

Klikk for flere resultater

Gratulerer alle sammen!

En stor takk rettes både til banemannskapet, som sørget for at medlemmene fikk spille på søndag, og Spiseriet som serverte god lasagne etter runden.