Klubbmesternes Mester

Turneringen er for alle som har vunnet klubbmesterskapet (brutto dame/herre) i sine respektive klubber i 2024.

I anledning klubbens 100-årsjubileum, og at den organiserte golfen i Norge er like gammel, ønsker Oslo Golfklubb og NGF å markere dette gjennom en turnering for alle som har vunnet klubbmesterskapet (brutto dame og herre) i sin klubb i 2024. Klubbmesternes Mester spilles her på Oslo Golfklubb lørdag 28. september 2024.

Turneringen vil bli spilt som 18 hulls slagspill brutto.

Det koster ingenting å spille, men det vil være en symbolsk deltakeravgift som dekker bespisning.

Behov for overnatting?

Om noen har behov for overnatting er det reservert hotellrom på Quality Hotel Expo (Fornebu) fra 27.-29. september. Hotell må betales for selv, men NGF har fremforhandlet en god pris. Bookingkode sendes til klubbmestere som melder seg på. Frist for booking av hotell er 1. september.

Hvordan melde seg på Klubbmesternes Mester?

Årets klubbmestere kan melde seg på til NGF gjennom en invitasjon som går til alle klubbmestere.

Her kan du finne mer informasjon (golfforbundet.no)