Klubbmesterne 2024 er kåret

Det ble et vellykket Klubbmesterskap med ca. 170 medlemmer på deltagerlisten. 100 gikk videre til finalespill i dag.

I tre klasser måtte det spilles omspill for å få en endelig avgjørelse. I klassen «Eldre Senior Herre» måtte det hele fire omspillshull til før det ble avgjort at Harald Eik Løvland tok seieren foran Asbjørn Ramnefjell.

Vincent Berggren og Dorthea Forbrigd

Dorthea Forbrigd og Vincent Berggren gikk til topps i henholdsvis dame- og herreklassen og blir dermed invitert til å spille Klubbmesternes Mester her på Oslo Golfklubb lørdag 28. september 2024.

Vinnerne i de øvrige klassene ble; Anne Witte-Skjelbred (Junior Jenter), Jannicke Nielsen Bakken (Senior Damer), Anne Line Bakkevig (Eldre Senior Damer), Vincent Berggren (Junior Gutter), Martin Støren (Senior Herrer) og Pål Christiansen (75+ Senior Herrer).

Gratulerer alle sammen!

Klikk for flere resultater

En stor takk rettes både til banemannskapet som sørget for supre baneforhold og til Spiseriet som serverte nydelig pizza.