Klubbdag tirsdag 15. august

Som et ledd i arbeidet med å skape et inkluderende og sosialt klubbmiljø arrangeres tre klubbdager denne sesongen. Tirsdag 15. august er neste dag ut.

Første klubbdag ble avholdt 20. juni  og da ble også den tradisjonsrike turneringen "St. Hans pokalen" spilt. Klubben benytter anledningen til å gratulerer Knut Thjømøe, Lars Erik Rødland og Magnus Groseth med henholdsvis første, andre og tredjeplass 🥇🥈🥉

Program Klubbdag 15. august

Shotgun 1: kl. 10.00 for Damer og Sr. herrer.

De spiller sine opprinnelige turneringer, men blander damer og herrer så de spiller sammen. Klubbdagen har en klasse med egen premieutdeling i stableford. Vi premierer også beste dame og herre likt, deretter vanlig rekkefølge.

Shotgun 2: kl. 16.00 for Damer ettermiddag og Herrer.

De spiller sine opprinnelige turneringer, men blander damer og herrer så de spiller sammen. Klubbdagen har en klasse med egen premieutdeling i netto slag (100% hcp). Vi premierer også beste dame og herre likt, deretter vanlig rekkefølge.

Servering etter spill i Spiseriet

Inkludert i startkontingenten på kr 100,- serveres lammeragout med harissa, løk, hvitløk og urter. Couscous med grønnsaker og tzatziki 😋

Klikk her for mer info. samt påmelding