Julegavekort på simulator

Gi et gavekort på simulatorspill i julegave! Gavekortet er like aktuelt til den erfarne golfer som til nybegynneren. Alle er velkomne i Golfland.

Den heldige mottaker av gavekortet kan velge å spille/trene alene, eller ta med seg inntil tre venner per simulatortime.

Mottaker av gavekortet må kontakte klubben for å aktivere det (kontaktinformasjon står også på selve gavekortet). Gavekortet kan benyttes frem til "vintersesongen" i Golfland er over 30. april.

Du velger selv verdien på gavekortet. Simulatorpriser finner du her:

Normal screen
Wide screen
Medlemmer (aktive/passive)
kr 370,-
kr 425,-
Personer på ventelisten kr 390,-
kr 440,-
Alle kr 410,-
kr 460,-

Dersom en simulatortime ikke er booket 15 min. før timen starter kan gavekortet benyttes til å betale for drop-in, kr 270,-. Drop-in kan kun bestilles ved personlig oppmøte i Golfland.

Slik bestiller og betaler for gavekortet 🎅

Send en e-post til golfland@oslogk.no. Vi klargjør gavekortet. Bestillingsfrist er tirsdag 19. desember.

Du kan velge å hente og betale gavekortet i administrasjonen. Siste frist for å hente gavekort er onsdag 20. desember kl. 12.00. Administrasjonen er åpen på hverdager fra kl. 08.00-17.00.

Du kan også be om å få gavekortet tilsendt per post (porto kr 25,- kommer i tillegg). Før gavekortet sendes må kopi av kvittering sendes per e-post til golfland@oslogk.no.

Mer informasjon om Golfland

Simulatorsenteret Golfland er åpent for alle. Her er det seks TrackMan simulatorer og et stort putteområde. Det er priser på enkelttimer, abonnement, verdikort og drop-in.

Mer informasjon om simulatorsenteret Golfland finner du her.