Golftur til Costa Brava 17.-24. april

Bli med PGA Pro Bjørn Sindre Skott på vårens golftur til flotte La Costa Beach & Golf Resort – Pals. Alle damer i klubben er herved invitert.

I tillegg til nydelige omgivelser, banespill og masse sosial hygge varter Bjørn Sindre Skott, pluss én til to trenere til, opp med golftrening.

Costa Brava heter kyststripen nord for Barcelona og øst for Girona. Dette er et område av Spania som ikke er like ofte besøkt av nordmenn, men som har en utrolig vakker kyst og mange flotte golfbaner. Hit til La Costa Beach & Golf Resort ved Pals blir det dametur med Oslo Golfklubb slutten av april. Resorten ligger to timer fra flyplassen i Barcelona, kun 200 meter fra havet på den ene siden og med golfbanen 100 meter unna på andre siden mellom pinjetrærne.

Golfbanen

Pals Golf Club var den første golfbanen på Costa Brava og sto klar i 1966. Det er en veldig hyggelig golfbane der man spiller i en pinjeskog på de fleste hullene. Banen er nesten helt flat men det gjør den ikke enkel av den grunn da det ofte er trær på begge sider av fairway. Banen har velplasserte bunkere og noen vannhull der hull 9 er signaturhullet som er et kort par 3 hull over vann til en liten green. Banen har hatt mange turneringer bla. kvalifiseringer til Europatouren.

Emporda Golf Club vil det bli én runde på i løpet av uken og da på linksbanen som bølger seg gjennom landskapet med mange flotte hull der vann og store bunkere er utfordringene i løpet av runden, den ligger kun 10 min. fra Pals.

Det vil som vanlig bli golftreninger ledet av PGA Pro Bjørn Sindre Skott som vil ha med seg én til to trenere til på turen.

4-stjernes hotell

La Costa Beach & Golf Resort hotellet har 4-stjerner med 122 rom og er fint plassert blant pinjetrærne i 3 etg. bygninger. Det har stort bassengområdet og direkte adgang til en lang sandstrand på den andre siden. Hotellrommene er ganske store og har balkong eller terrasse. Det er 6 middager inkludert i Aquamare restauranten på hotellet som serverer middelhavsretter med lokalproduserte råvarer. Frokosten spiser man i Green´s restaurant som har terrasse ved bassenget så man kan nyte frokosten ute. På fridagen blir det en valgfri utflukt til Perelada som er kjent for vin, mat og fin golfbane (ekstra kostnad). Håper dere har lyst til å bli med på denne golfturen til Costa Brava til våren!

Pris og påmelding

Pris kr 20 445,- per person. Enkeltromstillegg kr 2 195,-

Inkludert i prisen:

• Flyreise direkte fra Oslo - Barcelona t/r
  • Golfbag 23 kg og 23 kg bagasje på flyet
  • 7 netter på La Costa Resort Hotel i delt dobbeltrom
  • Frokost og 6 middager på hotellet inkl. vin/øl
  • 5 x 18 hull: 4 x Pals Golf Club + 1 x 18 hull på Emporda Golf Club
  • Rangeballer til treningene med PGA Pro Bjørn Sindre Skott og flere trenere.
  • Transport fra flyplassen til hotellet t/r

Påmelding: klikk her>>

Kontakt/mer informasjon