Dugnad med middag og quiz

Klubb- og miljøkomiteen har gleden av å invitere til dugnad 24. juni med påfølgende middag og morsom quiz med flotte premier.

Etter en del forespørsler har vi nå besluttet å få i gang dugnader ved Oslo Golfklubb igjen. Klubb- og miljøkomiteen, i samarbeid med banemannskapet, har den glede av å invitere til årets første dugnad. Påmelding gjøres i GolfBox.

Vi har planlagt to dugnader, den første mandag 24. juni og en til i september. Dugnad er en fantastisk anledning til å bidra til vår kjære golfklubb, samtidig som vi styrker det sosiale samholdet blant medlemmene.

Dato: 24. juni kl. 17.00 - 21.00.
Sted: Oslo Golfklubb - oppmøte under taket ved Pro Shop.

Selve dugnaden varer i to timer, og vi har oppgaver som passer for alle aldre og ferdighetsnivåer. Om du har grønne fingre, eller bare ønsker å hjelpe til med å rydde og ordne, så er det noe for deg. Vi skal gjøre et solid løft for golfbanen, slik at den blir enda finere og bedre for alle som bruker den.

Men dugnaden handler ikke bare om arbeid. Det er en gyllen mulighet til å bli kjent med nye mennesker, eller tilbringe tid med gode venner. Etter dugnaden, inviterer vi alle deltakerne til en koselig middag (dekket av klubben). Og for å toppe det hele, arrangerer vi en morsom quiz med flotte premier! Da det er middag, har vi satt et tak på antall deltakere - så førstemann til mølla prinsippet gjelder.

Program for ettermiddagen:
17.00 - 17.10 Oppmøte og informasjon
17.10 - 19.00 Dugnadsarbeid på banen
19.00 - 21.00 Middag, quiz med fine premier og sosialt samvær

Klikk for påmelding i GolfBox (frist 21. juni kl. 12.00)

Dette er en ettermiddag du ikke vil gå glipp av! Ta med deg godt humør og arbeidslyst, og bli med på en herlig ettermiddag i golfklubbens ånd.

Vi gleder oss til å se dere alle der!

Vennlig hilsen,
Klubb- og miljøkomiteen v/Helene Birkeland