De siste skal bli de første

‍Midnight Cup, en av klubbens eldste turneringer, sto lenge i fare for å bli avlyst på grunn av manglede påmelding.

Etter en henvendelse fra Jens N. Engelstad som i mange år var organisator av turneringen, besluttet turneringskomiteen at vi kunne spille med bare 6 par. Så i siste liten ringte Tor-Eldar ‘Toto’ Hagen og så han hadde funnet en å spille med, og Christian Aronsen ordnet sen på melding, så da var vi 7 par.

Vi startet lørdag kveld kl 18.33 med lett yr, som ble til en byge da siste gruppe var på vei inn niende og siste hull, men ingen ble skylt bort. Vel inne, og når alle hadde tastet ferdig i GolfBox, sto vi igjen med følgende resultat:

1. Helle Birte Torgersen og og Toto Hagen
2. Tove Ringnes og Torgrim Rolfsen
3. Grete Thorstensen og Karl Henning Lorentzen

Premiene ble utdelt etter at vi hadde nytt en gravlakstallerken som var en fryd for på øyet og ganen med drikke inkludert, og premiene var flotte, så jeg må si vi fikk mye igjen for startkontingenten. Takk til klubben som gjorde at denne tradisjonsrike turneringen kunne avholdes, og jeg håper vi kan øke deltakelsen neste år.

Per F. Moe