Bursdagsmarkering verdig en 100-åring

Med rød løper, flotte gjester og fine taler ble det en verdig markering av klubbens 100-årsdag.

Golfpresident, politikere fra bydelen, økonomiske bidragsytere, nabo- og vennskapsklubber var alle til stede under den offisielle markering av klubbens 100-årsdag. Det var lett servering, mingling og flotte taler.

Erik Holmen, Tor Anders Hansen, Øyvind Krag Ingul og Derek Crawford.

- Uten frivilligheten hadde vi aldri vært der vi er i dag. Helt Fra Ragnar Halles tid og frem til i dag har utallige personer stått på for klubben. En spesiell takk rettes til alle styreledere og formenn. Stor takk gis til Oslo kommune, Idrettskretsen og bydelen som alle er viktige støttespillere for klubben. De nære båndene og langsiktige samarbeidet med Norges golfforbund er noe vi setter stor pris på, sa styreleder i klubben Christopher Raanaas

Raanaas benyttet også anledningen til å gi en ekstra stor takk til daglig leder Niels Vik som fra 1. august går over i en ny rolle i klubben.
- Med godt over 30 år som daglig leder må jeg berømme deg for en utrolig utholdenhet og lojalitet til klubben. Du er alltid tilgjengelig og står opp for dine ansatte.

Daglig leder Niels Vik

Einar Skogstad ble hedret for sitt pågangsmot ifb. med baneombygningen fra 2007-2009, og Jens-Ove Hagen for måten han med klokskap fikk realisert klubbhusprosjektet. Klubbens økonomiske støttespillere som Oslo kommune, banken, Høegh stiftelsen og alle støttelångivere ble takket.

Stephen og Jayne ble takket for sin innsats i klubben.
- You create a unique atmosphere for all of us, always with a big smile and «det lille ekstra».

- Vi ser frem til fortsettelsen og alle mulighetene som ligger foran oss når vi nå skal ta fatt på de neste 100, avsluttet Christopher.

Jayne og Stephen Newey

Gode ord og gaver ble overrakt fra golfpresidenten Øyvind Krag Ingul, bydelsleder Yngvar A. Husebye, Hans Gæstadius fra vennskapsklubben Gøteborg GK og Kirsten Fuglseth fra Haga Golfklubb.