Avslutningsturneringen 2023

Avslutningsturneringen ble spilt i dag og over 100 glade medlemmer stilte til shotgun-start kl. 11.00. Spillerne koste seg med sol, pøser og kaffe.

Spilleformen var Texas Scramble, med innlagte konkurranser som nærmest pinnen på alle par 3 hull, nærmest linjen på hull 4 og longest drive på hull 17.

Stor takk til Leo Aaraas og Vincent Berggren som stod for et fantastiske bidrag hvor flightene kunne betale for å bruke deres baller over vannet på hull 16 ⛳

Vi gratulerer vinnerlaget som bestod av Ove Thorsheim, Benno Patt, Pål Berg og Stian Finne Lange.

For flere resultater, se GolfBox.

Selv om Avslutningsturneringen markerer slutten på golfsesongen vil banen holdes åpen til og med søndag 15. oktober. Vi minner om faren for morgenfrost de kommende dagene 😉.

Klubben benytter anledningen til å takke for en flott sesong på Bogstad. Samtidig minner vi om at simulatorsenteret Golfland åpner vintersesongen 23. oktober.