Åpent mesterskap i hickory golf nærmer seg

Bli med å skape Norsk golfhistorie lørdag 31. august. Vi håper flere medlemmer blir med! Påmeldingsfrist 26. august.

I forbindelse med klubbens 100-årsjubileum skal "Åpent Norsk Mesterskap i Hickory golf" arrangeres lørdag 31. august. Klubben ønsker at flere medlemmer vil være med på moroa! Påmeldingslink finner du lenger nede i artikkelen.

Turneringen spilles i vintage antrekk og med hickorykøller. Antrekket kan f. eks. bestå av nikkers, vanlig golfskjorte, vest og V-genser. Damene kan også spille i skjørt eller en tidsriktig kjole. For inspirasjon til antrekk klikk HER
Klubben disponerer køller som kan leies for kr 200,- (bestilles ved påmelding).

Mesterskapet spilles i fire klasser:

Åpent norsk mesterskap i hickory golf
Damer - 18 hull slagspill, Maksimum Score, par +5, brutto
Herrer - 18 hull slagspill, Maksimum Score, par +5, brutto

Oslo Golfklubb åpent hickorymesterskap
Damer - 18 hull slagspill, Maksimum Score, par +5, netto
Herrer - 18 hull slagspill, Maksimum Score, par +5, netto

Alle spillerne konkurrerer om Åpent norsk i mesterskap i hickory golf 2024.
Alle spillere, unntatt topp 3 (både damer og og herrer) i Åpent norsk mesterskap i hickory golf 2024, vil også konkurrere i Oslo Golfklubb åpent hickorymesterskap 2024.

Program

Åpent norsk mesterskap i hickory golf (brutto) & Oslo Golfklubb åpent hickorymesterskap (netto):
Fredag 30. august
14.00 - 20.00 Innspillsrunde begge konkurranser