Instruksjon/Protime

Klubbens proer/trenere instruerer spillere (medlemmer og ikke-medlemmer) på alle nivåer, og vil veilede både når det gjelder spill, trening og golfutstyr.
OBS! For instruksjon/protime i vinterhalvåret benyttes bookingløsningen i simulatorsenteret Golfland.
Klikk for å booke i vinterhalvåret

Protime kan bookes ved at du finner en ledig time i kalenderen litt lenger nede på siden eller i GolfBox/Protime.
9 hulls banespill med pro bookes også i GolfBox. Når banespill er booket ordner pro starttid på banen. Hvis det ikke finnes starttid på ønsket tidspunkt, kontakter pro spiller direkte. Ønsker du å endre avtalt tid må pro kontaktes.

Vi gjør oppmerksom på at det i 2023 er innført forhåndsbetaling av protimer. Protimer betales ved booking.
Se generelle vilkår ved bestilling her.

Priser protime

Privat instruksjon/protime  2023 Pris protime
25 min. - 1 person kr 600,-
50 min. - 1 person kr 1100,-
25 min. junior > 18 år kr 400,-
50min. junior > 18 år kr 750,-
9 hulls banespill kr 2100,-

Hvorfor velge en pakke?

Klubbens kvalifiserte PGA proer setter gjerne opp et helhetlig treningsopplegg. Ved kjøp av pakke settes det opp et tilpasset program som blir skreddersydd til den enkelte spillers ønsker, ambisjoner og mål.
Pakke bestilles ved å kontakte pro direkte.
Klikk her for kontaktinformasjon.

Pakker  2023 Pris PGA Pro
Elitepakke - 1 person
Totalt 16 timer á kr 50 min.
kr 15000,-
Gullpakke - 1 person