Meld deg på nyhetsbrev

Meld deg på nyhetsbrev fra Oslo Golfklubb vil du være blant de første som får vite om det som skjer hos oss! Vi tar personvern på alvor og ønsker at du skal være trygg på at din personinformasjon er trygt og forsvarlig ivaretatt.

Ved å melde deg inn godtar du at vi behandler dine opplysninger i henhold til vår personvernerklæring.

Påmelding til nyhetsbrev fra Oslo Golfklubb er gratis og ikke bindende. Ved å fylle ut påmeldingsskjemaet samtykker du til at Oslo Golfklubb registrerer og lagrer personinformasjonen du har oppgitt for å kunne sende deg nyhetsbrev. Du kan når som helst tilbakekalle ditt samtykke ved å kontakte Oslo Golfklubb via e-post på post@oslogk.no eller ved å klikke på linken «meld av» som du finner nederst i hvert nyhetsbrev. Dersom du velger å melde deg av nyhetsbrevet noteres dette sammen med din personinformasjon, slik at du ikke lenger mottar flere utsendelser. Videre kan du når som helst be om å få innsikt i hvilken informasjon Oslo Golfklubb har om deg.