Simulatorsenteret Golfland

Golfland er åpent for alle, også deg som ikke er medlem i klubben og som aldri har spilt golf før!

I simulatorsenteret er det seks TrackMan simulatorer, tre widescreen og tre normale. Alle maskinene består av det nyeste innen simulatorteknologi og gir de beste muligheter for innendørs trening, spill, lek og instruksjon/protime. Du kan velge mellom over 200 baner, blant annet fantastiske Lofoten Links og Marco Simone som hostet Ryder Cup i 2023.

Når du skal spille på simulatorene i Golfland bør du benytte TrackMan-appen. Klikk her for veiledning

Booking

Gå til bookingsiden

Vanlig booking

Prisene gjelder for én simulator i én time (55 min.). Det er lov å være opptil fire personer i hver simulator. Dersom en simulatortime ikke er booket 15 min. før timen starter tilbyr vi drop-in for kr 270,-. Drop-in kan kun bestilles ved personlig oppmøte.

Normal screen
Wide screen
Medlemmer (aktive/passive)
kr 370,-
kr 425,-
Personer på ventelisten kr 390,-
kr 440,-
Alle kr 410,-
kr 460,-

PS! Dersom riktig pris ikke kommer opp automatisk når du bestiller send en golfland@oslogk.no

Abonnement og verdikort

Med abonnement får du fast(e) ukentlige spilletid(er) til laveste pris for til deg og de du ønsker å spille sammen med (maks 4 spillere per simulator). Ved kjøp av verdikort får du rabatt på spill i simulatorsenteret.

Les mer om abonnement og verdikort her

Instruksjon/protime i Golfland

En protime kan være like aktuelt for nybegynner som for den erfarne golfer. Det tilbys enkelttimer og instruksjonspakker. Protime gis både på TrackMan simulator, instruksjonsnettet eller i treningslokalet ved driving rangen.
For booking velg "Book instruksjon" i bookingbildet over.

Instruksjonspakke

Klubbens proer har erfaring fra å jobbe med noen av landets beste juniorer og har derfor kunnskap og kompetanse til å utvikle ditt golfspill slik at du når dine mål. En instruksjonspakke gir pro anledning til å skreddersy et personlig program for deg og til å følge din utvikling over tid.
Instruksjonspakke bestilles ved å kontakte pro direkte. Klikk for kontaktinformasjon.

Instruksjon/Protime Golfland
Protime med TrackMan-simulator, 50 min. kr 1200,-
Protime i treningslokalet (ved driving rangen), 25 min. kr 600,-
Protime junior, 50 min. (> 18 år) kr 800,-
Protime junior, 25 min. (> 18 år) kr 450,-
Instruksjonspakker, simulator Golfland

Stor pakke - én person. Totalt 8 timer á 50 min. kr 8600,-
Liten pakke - én person. Totalt 4 timer á kr 50 min. kr 4500,-

Arrangementer for bedrifter eller private grupper

Ønsker du eller din bedrift å reservere faste simulatortider gjennom vinteren, ta kontakt med oss for å få et tilbud.

Vi kan også legge til rette for arrangementer. Order of Merit, longest drive competition, closest to the pin og mange andre morsomme konkurranser er eksempler på hva vi kan bistå med enten det er et arrangement for en bedrift eller en privat gruppe. Spill og konkurranser i simulatorsenteret kan gjerne kombineres med god mat og drikke i Spiseriet.

For mer informasjon og tilbud på arrangementer send en e-post til Christian Aronsen, aronsen@oslogk.no